Monday, March 2, 2009

FotoHunt SunRise at Bukit Tabur

Berikut adalah gambar2 yang berjaya di rakam semasa aktiviti mengejar matahari terbit di bukit tabur 28 feb 2009 yang lepas.

Foto by : Dr Muttaqillah
Camera : Nikon D300

Foto by : Dr Arief
Camera : 40D
Lens :
Software : Adobe photoshop

Foto by : Izwan
Camera : Canon 400D
Lens : Tamron 17-50

Foto by : Mydy
Camera : Nikon D40

Foto by : Anuar
Camera : Canon 400D

Group Foto : 13 org semuanya.
Berdiri kiri: Dr Muttaqillah, Aziah, Jun, Pae, Anuar, Dr Arief, Kamarul,
Duduk Kiri: Iwan, Dewi, Helmi, Syafik, Mydy
Yg Tiada : Hamdzan (terpaksa balik awal kena kerja kul 8.00am)

Dr Muttaqillah sedang memberikan penerangan dalam keadaan berpeluh satu badan setiba sahaja di puncak.


Gelagat ahli-ahli kelab (macam2 gaya ada)

Makan Roti canai.
Dr Arief tengah khusyuk memberi penerangan dan tips berkenaan camera canon.
Dr Muttaqillah Juga khusuk memberi penerangan dan perbincangan ilmu foto.

**Pengalaman tambahan - Dr Muttaqillah kehilangan kunci keta semasa di warung, nasib baik jumpa balik selepas berjam2 cari. :)

Pihak kelab mengucapkan ribuan terima kasih pada Dr Muttaqillah dan Dr Arief diatas perkongsian ilmu yang telah diberikan. semoga ahli2 kelab yang hadir dapat memanfaatkan ilmu tersebut dan mengembangkan lagi kemahiran masing2.

Jika anda ingin melihat gambar lain dari Dr Muttaqillah, Dr Arief, Syafik, hamzan, mydy boleh klik pada link flickr ahli.

Bagi ahli kelab yang sudah ada akaun flickr boleh emailkan addresnya pada fotohukm@gmail untuk diletakkan linknya.

kepada ahli2 lain sila berikan gambar terbaik anda untuk dimasukkan dalam blog. Boleh Email pada fotohukm.blogspot.com atau bari terus pada en. Hamydy.

3 comments:

hilmibaba said...

nama salah ler midi,aziah,hilmi,izwan,member aku tuh adik aku pae.video ader kat aku nanti aku edarkan

Anonymous said...

sayangnye muka aku tak de dalam gambar2 tu...tapi apa2 hal pun aku puas hati dpt join! walaupun aku kepenatan, on call tetap on call!

fotohukm said...

ok hilmi tq